Κυριακή 1 Μαρτίου 2015

“Η Υπηρεσία με πιέζει ψυχολογικά με επικείμενη μετάθεση” (Επιστολή Στρατιωτικού)

Γεια σας.
Είμαι ο συνάδελφος Μ. Α. και θέλω να εκφράσω το παράπονό μου προς την Υπηρεσία, η οποία εδώ και τρία (-3-) χρόνια με πιέζει ψυχολογικά και συναισθηματικά με επικείμενη μετάθεση (λόγω έλλειψης χρόνου διοικήσεως), ενώ γνωρίζει το οικογενειακό δράμα που αντιμετωπίζει η οικογένειά μου λόγω του σοβαρού προβλήματος υγείας της συζύγου μου, το οποίο πρόβλημα θα σας το παραθέσω και παρακάτω, πρόβλημα το οποίο το γνωρίζει η Υπηρεσία με συνεχόμενες ειδικές αναφορές από την πλευρά μου και δεν βρίσκω την ανάλογη στήριξή της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάθε χρόνο η Υπηρεσία με τις μεταθέσεις κάθε έτους να μην λαμβάνει καθόλου υπόψιν την οικογενειακή μου κατάσταση και να αναγκάζομαι να προσφεύγω σε λύσεις μη νόμιμες προκειμένου να ακυρωθεί η μετάθεσή μου.
Παρακάτω σας αναφέρω το δράμα που ζει εδώ και δεκαπέντε (-15-) χρόνια η οικογένειά μου με το πρόβλημα υγείας της συζύγου μου και εδώ και τρία (-3-) χρόνια τη μη κατανόηση του εν λόγω προβλήματος από την Υπηρεσία:
Η σύζυγός μου Χ.Α. τα τελευταία (-15-) χρόνια πάσχει από απομυελινωτική πολυνευροπάθεια........ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ και Διαβάστε Ολόκληρο το Άρθρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου